Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

ΠΑΝΟΡΑΜΑ TRAIL - ΔΡΑΜΑ: Ανάλυση της διαδρομής του αγώνα των 23,5 χλμ

ΠΑΝΟΡΑΜΑ TRAIL - ΔΡΑΜΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

Μια μικρή αλλά απαιτητική διαδρομή 23.560 μ με 800 περίπου μέτρα θετικής υψομετρικής διαφοράς.

Με εκκίνηση από το περιαστικό δάσος του Κορυλόβου στο κιόσκι του Πανοράματος Δράμας, η διαδρομή κατηφορίζει περνώντας από τον οικισμό του Πανοράματος.

Περνά κάτω από το στρατόπεδο και αφήνοντας την άσφαλτο μπαίνει σε χωματόδρομο νότια της παλιάς αμερικανικής βάσης. Με μικρά ανεβοκατεβάσματα φτάνει στο περιαστικό άλσος της Καλλιφύτου, το οποίο κυκλώνει, διασχίζοντας τις όμορφες διαδρομές του πευκώνα.

Διαβάστε την συνέχεια...

Περνά από ποτίστρα και βρύση και δίπλα από την καμάρα του παλιού υδραγωγείου. Στρίβει αριστερά ακολουθώντας ελαφρά ανηφορικά χωματόδρομο, για να κατηφορίσει και να συναντήσει το ρέμα Καλλιφύτου. Από το σημείο αυτό ανηφορίζει ακολουθώντας τον χωματόδρομο αριστερά και ακολουθεί το απότομο φαράγγι μέχρι σχεδόν τη παλιά χωματερή της Δράμας.

Περνά τον δρόμο προς Ταξιάρχες και αρχίζει την ανηφορική πορεία προς την κορυφογραμμή του Κορυλόβου. Ακολουθεί παλιό δρόμο που τερματίζει σε εγκαταλελειμμένο λατομείο, με υπέροχη θέα. Συνεχίζοντας πάντα ανηφορικά σε λίγα μέτρα βγαίνει σε ξέφωτο στην κορυφογραμμή του Κορυλόβου.

Ακολουθεί τη βραχώδη ράχη, στην αρχή κατηφορικά και μετά ανηφορικά με θέα δεξιά, την δίοδο προς Μοναστηράκι και αριστερά την κοιλάδα από Λιβαδερό έως Καλλίφυτο.

Η διαδρομή είναι σκληρή και απαιτητική, με πολύ βράχο και πέτρα. Πίσω μας ο ορεινός όγκος του Φαλακρού. Φτάνοντας στο πυροφυλάκιο του Κορυλόβου, η διαδρομή στρίβει δεξιά, κατηφορίζει και συναντά την άσφαλτο και το σημείο απογείωσης των αεροπτεριστών.

Από το σημείο αυτό αρχίζει η μεγάλη και απαιτητική κατηφόρα προς τον τερματισμό με την υπέροχη θέα του κάμπου της Δράμας.